2009. november 6., péntek

Hi itt ancsa!

Jelentem tegnap letöröltem magam csajok és pasikról.Mert van egy pasi..talán az a pasi..(páratlan-ról nemtudtam mert éppen karbantartották)vagy éppen ez egy jel volt hogy ne égessek fel mindent magamögött hirtelen.Mindenesetre kb. 4 napja megvonom magamtól az online társkeresés minden módját.Msn-en alig beszélek valakivel mert ugye a legtöbb ismerős azok közül a pasik közül van akit felszedtem :D.Pont úgy érzem magam mint mikor a cigiről kezdtem el leszokni,percenként az eszembe jut de jó lenne rágyújtani..á mégsem..Nézegetem kivel mi történt wiw facebook barátikör esetleg emilt kaptam-e.Nemnézegetem pasik fotóit a társkeresőn mert úgy gondolom az már megcsalás lenne holott még nem is járunk.(idióta egy szó ez).Ráadásul menstruálok is:(Még tegnap is..idézem Andit:Te elküldted ezt a baromi jó pasit?Lásd morrisons 2.A válasz:el.Pedig szegény még sosem smárolt vöröshajú lánnyal annyira sajnáltam:)mi lett volna ha megtudja hogy festett :D:D Pedig még dani is átadta nekem a pasizás stafétabotját,ünnepéjesen:)
Na mind1 most ez van.Az esküvői meghívókat emilben kapjátok:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése