2009. május 29., péntek

Kitti-Egy fura ismerkedés :D

Sziasztok!
Az iwiwen megtalált egy srác, kimásolom a komoly beszélgetésünk és hozzá rakom az iwiw adatlapját!Érdemes figyelmesen elolvasni!Ha szomorú vagyok vagy rosszkedvű, felmegyek és megnézem az adatlapját, hát sokat nevettek rajta :)Érdemes a helyesírást figyelni és úgy elolvasni :D

Szépségem meg szeretnélek is
> merni téged közelebb ha úgy gondolód
> te is engem nézd meg az űrlapomat és
> ne talán szimpatikus lenék neked írj.
> Tamás.

válasz:
Ez itt nem társkereső oldal!!!!!!

Kitti


> Tudom most mi a baj hogy itt
> szeretnélek meg is merni téged.
> Mert nekem nagyon tettcet amit
> írtál magadról.
> Tomi.

válasz:
De ki vagy, és hogy találtál rám? Hogy találtál meg a kismillió adatlap között?


> Hát van egy is merősöm és ö
> által tudtam a kicsi adatlapodat
> amit magadról írtál.
> És meg tettcetél nekem és meg szeretnélek
> is merni téged kedves.
> Tamás.

válasz:(gondoltam lerázom)
Ne haragudj, de nemrég ért véget egy hosszabb kapcsolatom, és most nem kívánok ismerkedni.
Kitti


> Jó rendben van ha meg néznéd az
> űrlapomat akkor rá jönnél hogy én
> ki vagyok valójában.
> Tomi.


Válasz:(huhha gondoltam mostmár mókázok vele kicsit, mert olyan muris ahogy válaszol)
Miért ki vagy????


> Meg bántottalak valamiért
> hogy kérdezel ki vagyok én.
> Én egy hívő fiatalember vagyok
> ha meg néznéd az űrlapomat ott
> minden kiderül vajon én igazából
> ki is vagyok.
> Tomi.


Válasz:
Előző leveledben azt írtad, h majd rájövök, ki is vagy.Azt hittem, ismerjük egymást valahonnan.Igen, látom, h te egy hívő fiatalember vagy.Veled ellentétben, én nem vagyok hívő ember.
Lenne egy-két észrevételem az adatlapodon! Pl. a születési név nem = a születési évvel!!


> Miért valami baj van vele
> mond sajnos most nem lesz
> laptop mert szervizben viszem
> csak két hét múlva lesz itt.
> Ha meg szeretnél is merni engem
> akkor írj magadról mit szoktál csinálni.
> Tom.


Válasz:(na itt már elegem lett, végén már úgy néz ki hogy én szeretnék megismerkedni Vele :) )

Semmi bajom veled, valamit nagyon félre értettél velem kapcsolatban,mert én biztos nem szeretnék tőled semmit!!!!
És én itt és most le is zárom a dolgot!!!!
És meg is kérlek h ne írjál többet!

Kitti



ADATLAPJA:
Nem Férfi
Családi állapot egyedülálló
Életkor 36
Magamról Nagyon szeretek sportolni,
igazából.
Kedvencem;teke,sakk,billiárd
és nagyon szeretek kerékpározni
is.
A kedvenc szabad idő töltés:
Kirándulni és nyaralni menni,és
utána moziban meg Színházban járni de ritkán megyek,de nem egyedül
szeretnék menni ha nem egy igazi társsal.
Anyanyelv magyar
Beszélt nyelvek magyar
Születésnap 1972. okt. 29.
Névnap december 22.
Állatok Kedvenc állataim;
Farkas kutya,Német juhász,és
hörcsög meg ló,utána papagáj,és macska.
Ezt csinálom, mikor nem dolgozom Én Baptistai,hívő vagyok

Iskola/munkahely

Általános iskola 8 Általános,szakmunkás bizonyitvány 2, és utána tanfolyamot végeztem el mint internet,Xp és még vord exe kezelése

2 megjegyzés:

  1. még mindig ez viszi a prímet:D

    VálaszTörlés
  2. Ez szar.Bocs,hogy így írom,de ez a véleményem.
    Ez nem 1 furcsa ismerkedés,hanem nyomulás.
    Az első levélben írja már hogy meg akar ismerni.Direktbe kimondja hogy társat barátnőt keres ilyet nem írunk levélbe ennek ki kell alakulnia.indirekt levelet írunk legelőször,vagyis olyan levelet amiből nem derül ki hogy én meg akarlak ismerni.A másik az hogy többször is ismétli magát,hogy olvasd már el azt a kib...ot adatlapom és onnan megismersz.
    az adatlapod legyen nagyon fasza.Legyen az adatlap bemutatkozás humoros lehet még pimasz is,de az adatlapja nem tér el a többiekétől.Olyan mint s többi 10.000 ember adatlapja.azt Olyan idézetet se előnyös írni amit mindenki használ. (Coelho, Marquez, stb...) Azt hogy 36 éves nem előnyös feltüntetni,ha csajozásra használja az adatlapját.Vannak lányok akik idősebb férfiakat keresnek és azoknál már az elején elbukott pedig lehet hogy bejönne annak a lánynak a személyisége.Ide lehet írni viccesen hogy 99éves vagy. A névnapot kiírni hülyeség a kutya se kíváncsi rá hogy mikor van a névnapja.A foglalkozáshoz is lehet vicceset írni pl:műpéniszfényező.Ha nem túl magas a végzettséged, akkor egyetemnek/főiskolának írj be valami funt! A lényeg, hogy ne maradjon üres az a mező! Pl. az élet iskolája, XIII.ker 18.karikás utca, vagy Zoltán Erika udvartartása,hogy mi a vallásod,mi a politikai nézeted,melyik foci csapatnak szurkolsz azokat a mezőket is hagyd üresen.a helyesírásra is figyelj mert erre is nagyon figyelnek a nők,ne fényezd magad az adatlapon hogy te vagy a király,hogy te milyen fasza csávó vagy,és alkalmazzátok a nagy számok törvényét. mimnél több lányt szólítasz le annál nagyobb az esélyed hogy összejön egy randi.

    ez lenne az én szerény véleményem

    További szép napot!
    by:Andris87

    VálaszTörlés