2009. május 31., vasárnap

Ez a 21.század(?)by Ági
Előljáróban szeretném mondani, vagyis írni, hogy bármely elektromos készülék tönkremegy ha a közelébe megyek.Legyen az számítógép, kávéfőző, mobiltelefon.
De nem ez a lényeg.Rövid értekezés a hímneműekről: TÖK GÁZ!!!!
Eddigi kevés tapasztalatom alapján megállapítom, hogy a legtöbb xy dnsű egyed férfinak nevezi magát, holott csak hímnemű-puhatestű faj.Gerinc nélkül(mert egyedfejlődésük során nem csontsejtek, hanem aszalt szilvák fejlődtek).Mennyibe tart kinyögni, hogy nem tetszel ,csak szexelni akarok???Vagy munkaköri kötelesség kreténnek lenni?
Mindenki volt már előző életeiben mindenféle forma, csak a problémás része a dolognak, hogy valaki hiába született le emberformában, lélekben mindig is csótány marad.Vagy hiéna.Vagy dögkeselyű.A különbség csak a méretükben mutatkozik.Némelyik még egész értelmes dolgokat is tud, de ezek általában a "howtomakeabusiness" vagy az evés vagy a dugás-is terjed(semmiféleképpen nem nevezhető szeretkezésnek-mint hiányzik belőle a "szeretet"), esetleg ezek kombinációja.http://images.google.hu/images?q=cs%C3%B3t%C3%A1ny&hl=hu&um=1&sa=2
Ezek a tényezők azonban sosem fordulnak elő egy időintervallumon belül(mert szegényke most nem ér rá, mersokamunka-persze balfasz, ne etessé!!)
A magánéletem sajnos egyenlőre a fenntiek miatt nem túl irigylésre méltó.
5évig voltam egy ilyennek a rabszolgája(aki ráadásul totál aberált->mindenki nézzen utána a szó pontos jelentésének!Aztán ne lepődjetek meg, ha a nevét megtaláljátok a kretén mellett...).Lepattintom, de előtte még beleestem egy félistenbe, gondoltam hú de izgalmas ilyet még nem éreztem, Ő aztán biztos érti a dolgát.Okos, pont nekem való.smsek egymás hegyén- hátán, csak Ő nem az enyémen...tök jó minden, izgi még úgy is, hogy nem soszor taliztunk.Aztán jött a pofánvágás. egyik a másik után.Na nem olyan fizikai, csak olyan iszonyatosanbrutális , mikor pofára esel és pont arccal bele, nyitott szemmel rá egy szögeságyra.Ennek ellenére még mindig odavagyok érte.
csipkerózsikaának már megint bilibe lóg a keze...
Mindenkitől bocsi, hogy nem írtam konkrét neveket, de az érzés a fontos, nem a haj.
erről jut eszembe.Mikor szerelmes vagyok;nem látok, nem hallok, nem gondolkozom.Tulajdonképpen gratulálok azoknak a cicababáknak, akik kihasználják a hímnemű parazitákat!Elgondolkozom ilyenkor, hogy minek vagyok Én őszinte és becsületes ezekkel...nyah...
de ne keseredjetek el, meglesz mindenkinek a maga párja, csak győzzük kivárni(mintha az átlagéletkor legalább 800év lenne...)!ki gondolná, hogy ez az elektromos kütyük és az űrutazás kora.Mindig az kell, ami nem lehet az enyém?Helpmí.
Hajrá csajok!


Á

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése