2009. június 2., kedd

Június 2 -ancsa

Barátikör...itt is van egy pár ökör

üzenet Gábor 32 éves:
Kedves Ancsa!
Egyszerűen nem tudok szó nélkül elmenni a képeid mellett ,annyi érzéki báj és nőies vonzerő sugárzik belőlük. Tekinteted és mosolyod elbűvül, a képeken megörökített mozdulataid izgalmassá, de egyben titokzatossá is tesznek.
Szinte arra sarkalja a férfiember, hogy felfedezhessen Téged. S
zemeid varázslatosak, egyszerűen kirántják lábam alól a talajt.
Fotós szemmel nézve, nagyon értesz ahhoz, miképp add át azt a bájt és természetes szépséget, amivel rendelkezel.
Nem is beszélve arról a fantasztikus erotikus kisugárzásról, ami heveny szívdobogást okozott nálam :)
Rám nagy hatással voltál, kellemes élmény volt.
/beírtam az értelmező szótáramba,ami kizárólag hiteles információkra épül,és az alábbi választ kaptam:szívesen megdugnálak/
-na mind1.gondoltam milyen kis édes biztos van valami gáz vele/mert mindig van/
megkeresem wiwen mert köztudottan én vagyok a leghíresebb nyomózója ennek az oldalnak :D.Meg ha itt nézem meg nem látja hogy én is bámészkodtam nála..:D
-hát persze családja van vagyis 2 gyereke kicsik még.Nem vagyok oda a gyerekekért azon egyszerű okból hogy belőlem is hiányzik az anyagén vagy még nem fejlődött ki eddig ismeretlen okokból.
Válaszolok neki ha már ilyen kedves kis levélkét fogalmazott nekem valószínűleg a feleségének írta évekel ezelőtt vagy továbbküldte másik 20 lánynak :)
-Köszi aranyos vagy!Neked is nagyon szép a családod!Sok boldogságot Nektek!

Így menjen férjhez az ember lánya meg így szüljön gyerekeket?Vágyai tárgya meg vadidegen csajoknak fogalmaz meg lírai költeményeket?Na jó biztos csak ez az egy van neki.
Szóljak esetleg a nejének?Ő meg majd esküdözik hogy csak vicc volt meg ez volt az első eset bla bla bla..mára ennyi/elvileg:)/ irány st.Margit and Szasza

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése