2009. június 4., csütörtök

Ciki randi -Kitti

Sziasztok!Ez egy rövid randi történet,internet ,megismerkedtem egy sráccal,arcra helyes,váltottunk pár levelet és megadtam a telcsi számom, felhívott, aranyosnak tűnt kicsit sokat dumált, nem mintha én nem dumálnék annyit de ő rajtam is túltett.Nem ez a lényeg végül is.
Randi a Deák téren (ez is egy elátkozott hely oda se megyek többet randira) ő várt egy szál rózsával és ahogy fel volt öltözve,hát még ilyet.Kantáros farmer és a hasán egy nagy barna bőr övvel volt meghúzva,meglepődtem,ekkora marhát.Hát nem ilyenek gondoltam ahogy beszélt magáról,és utána még beültünk teázni és kb 1 órán keresztül beszélt beszélt beszélt.És csak magát istenítette milyen kreatív emberke.Örültem mikor kijutottam a friss levegőre,na vele se találkoztam többet,és ráadásul azt mondta szeret bújni, csak egy bibi volt h kicsit se volt kellemes illata nem tudom h gondolta.na mind1.végülis ez már nem az én gondom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése