2009. június 2., kedd

Dani - remek randik 3

Na hello! :D közkívánatra itt van akkor az egyik telefonos randim, kedves Huncutka :)

Már egy két hónapja beszélgettem ezzel a sráccal, eszembe se jutott volna hogy szélhámos lehet, amugy is túlságosan ostoba feje volt hozzá hogy az lehessen, legalábbis ezt hittem. Vidéki volt a srác, épp Budapesten járt, felhívott hogy találkozunk-e, itt az alkalom. Okés rendben van gyere. Amikor megérkezett én leraktam a telefonomat az asztalra és szinte azonnal rávetette magát hogy ő ezt megnézi hu ez drága készülék még most is 17 ezer vagy mennyi lehet, mondja ő. Szerintem a drága készülék az 150 ezernél kezdődik, vagy 100-nál, de semmiképpem sem 10-20. Na mindegy, várom hogy rakja már le a kurva telefonomat a kezéből, hiába, nem történik meg, eltelt vagy tiz perc, lehet hogy csak öt, de nekem tiznek tünt. Nézem......gondolkodom, most rászóljak? Gorombaság lenne tőlem? bunkó lennék ha megtenném? Csak abbahagyja végre gondoltam, nem szólok rá. Megkérdeztem viszont egy néhányszor hogy sokáig baszakszik még vele, ugyanis tudtommal nem ezért jött hozzám. Aszongya nem és még mindig a pofájba benne a telefonomban. Persze anélkül hogy megkérdezte volna hogy megnézheti-e. Hát mi baj történhet, itt van a zárt lakásban, elvinni nem fogja, nem tudja, és tényleg nem vitte el. Utána odament a számítógépemhez és elkezdi azt is basztatni, elkezdtem röhögni és igy szóltam: Most te tulajdonképpen azért jöttél hogy minden gépet megvizsgáljál a lakásomban? Hozzam esetleg a porszívót, hajszárítót, kenyérvágó gépet is? (bazdmeg)

2 nap után hivnak a t mobiltol hogy én rendeltem -e 15 ezer forint értékben cuccokat. Mondom mivaaaan???! Én ugyan nem! Akkor esetleg került illetéktelen ember kezébe az én telefonom? Ekkor ugrott be hogy végülis az a félkegyelmű idióta a kezébe vette vagy tiz percre, dehát mit tud ő azzal tenni... Kiderült hogy mivel platinakártyás vagyok a T mobilnál (hu de kibaszott jó nekem) igy 50 000 forintos kereten belül naponta vagy havonta rendelhetek SMSben a telefonomrol mozijegyet, autopályamatricát, illetve feltölthetek más készülékeket a saját számlám terhére. Egy órán át vitatkoztam a T mobillal hogy hamár egyszer ilyen szolgáltatás van akkor talán egy kibaszott jelszót kérjenek hozzá hiszen mindenhez kérnek jelszót még ahoz is hogy egyáltalán velem beszélnek-e, meg kell adnom a jelszómat hogyha számlainformációra vagyok kiváncsi vagy bármire, akkor pont ehez nem kell jelszó???! Közölték hogy ez igy működik, csodás, erről én nem is tudtam, és persze próbáltam érvelni hogy előfizetéses a telefonom és mi a kurva isten faszáért akarnék én más telefont feltölteni de mindez hiábavaló volt. A kedves tetves illetékest feljelentettem a rendőrségen, kiváncsi vagyok mi lesz belőle. Tanulság: telefont még megnézni SE adunk oda idegeneknek még akkor SE ha ott vagyunk vele egy zárt helységben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése