2009. június 2., kedd

Dani - remek randik 1

Hali! Hu gyerekek, nekem annyi "remek" randim volt hogy azt sem tudom melyikkel kezdjem. 2009 Március 4-én én találkoztam egy sráccal az internetről, azt mondta párkapcsolatot keres, óh, gondoltam príma, az nagyon jól jönne nekem. Mikor megkérdeztem késöbb hogy merre lakik azt mondta ujpalotán albérletben de el fog költözni és keres albérletet, én felajánlottam neki hogy lakhatna nálam mivel pont üres volt egy szobám miután régi lakótársnőm másfél év után elköltözött tőlem. Nagyon szivesen elfogadta az ajánlatomat és pár órán belül át is jött hozzám. Beszélgettünk, elsőre normálisnak tünt. Szexelni azonnal akart amit én túl korainak tartottam de igy is belementem. Érzelmi részét nem lehetett észlelni a "kapcsolatunknak" ezért gondoltam módosítsunk ezen a kapcsolaton és legyünk inkább csak lakótársak ha ez megfelel számára.

Belement. Namost mivel én sem lakom ingyen és mikor utoljára megnéztem a személyimet nem Terézanya volt beleírva, igy gondoltam ő is beszállhatna a rezsibe, vagy valami, ő közölte hogy neki nincs most pénze de nemsokára kap fizetést és akkor nagyon szivesen. Én előző napokban voltam némi anyagi bajban igy átéreztem a helyzetét és hát elég szar igy neki biztos, segítsünk rajta felfogással gondoltam megengedem neki hogy addig is ingyen lakjon nálam. Kapott kulcsot is. Kért kölcsön is 5000ft-ot és valami pillanatnyi elmezavarnak köszönhetően én adtam is neki. Se a kölcsönt nem adta meg, se a rezsibe/lakbérbe nem szállt be semmivel.

Kb 2 hét után tele lett a faszom az egésszel és egy utolsó ultimátumban állapodtunk meg. Sztorihoz hozzátartozik hogy az első két napban eltünt valami 170 000 ft céges pénzem ami nem is az enyém volt és a mai napig nem derült ki hogy ő vitte -e el vagy én voltam akkora barom hogy elhagytam. Továbbá a mosógépnek a kivezető csövét elfelejtette a kádba tenni igy egy teljes másfél órás mosás került a földre valamelyik reggel , alattam lévő lakókat eláztatva ami miatt nekem 67 ezer forintot kellett kifizetnem a helyrehozásáért.

Utolsó napon közli hogy megkapta a pénzt de nem jön haza mer haverokkal van. Könyörgöm, ha valahol ingyen laktam hetekig, károkat tettem, stb, nem az az első hogy megadom a tartozásomat és a lakbért? Azt mondta másnap jön, akkor sem jött. Mérgemben megfenyegettem hogy feljelentem a picsába a rendőrségen mert ekkora paraszt tetűláda nem lehet senkisem hogy ennyi kárt okoz, ingyen itt lakik, kölcsönkér, nem adja meg, és utána még itt baszakodik mikor állítólag megvan már a pénz. Azzal akartam feljelenteni hogy valószínüleg ő volt aki a céges pénzt elvitte, ugyan még én sem tudtam 100% biztosra hogy ő volt az, de kurvamérges voltam rá és simán megérdemelte volna még akkor is ha ezt az egyet konkrétan nem ő követte volna el. Erre kaptam azt válaszként hogy majd ő megrongálja az automat. Nos kurvajo csak a két fenyegetés között az a különbség hogy az enyém az jogos, az övé meg nem az. Persze most nem a szó szerinti jogra gondolok hanem az alapvető általános normális társadalmi gondolkodás szerinti jogokra.

Állítása szerint nem is kapott pénzt a főnökétől (ha egyáltalán van főnöke és munkahelye) és ezért nem mert idejönni. Hogyne. Ezek után már csak a zárat kellett kicserélnem mert egy ilyen tetűnek ha kulcsa van az ember lakásához az nem egy megnyugtató körülmény... Egy két nap után megjelent visszaadta a kulcsot, közöltem vele hogy ne adjon meg semmit csak takarodjon a halál faszára és felejtsen el egy életre.

Nos én a legjobb barátomat is interneten ismertem meg tulajdonképpen, 11 éve vagyunk barátok, és most is nagyon szeretem. Az sem lehet 100% -ban igaz hogy nem szabad az interneten ismerkedni, de gyerekek figyeljetek: Ha ilyen helyzetbe kerülnétek hogy albérlő és nem tud fizetni és majd megadja ekkor meg akkor meg még ő kér kölcsön, én amondó vagyok hogy nekifutásból küldjétek el a kurva anyjába és zárjátok ki a lakásotokból és életetekből. Ez ugy érzem az egészséges szintű önzéshez tartozik, ide sorolható, meg kell védenünk magunkat az ilyen tetvek ellen és ha valaki legközelebb ilyeneket állítana hogy bajban van akkor oldja meg saját maga, együtt lehet érezni vele, lehet sajnálni, de segíteni ugy látszik hogy nem szabad mert kibaszottul rábaszik az ember a jószándékával és a segítőkészségével együtt. Remélem tanul belőle aki elolvassa. Üdv :)

1 megjegyzés: