2009. június 25., csütörtök

Kitti-újabb történet

Ez nem egy mostani történet, de szívesen emlékszem vissza rá!
Neten megismertem egy srácot, beszélgettünk 1-2 órát, nagyon szimpi volt. Abba maradtunk, másnap dumálunk, aludjunk erre az ismerkedésre.
Másnap este felmentem az msn-re, láttam fent volt, dumáltunk,bekapcsoltuk a kamerát és láttam h iszogat. Mondtam neki, kár, h ilyen messze vagyok tőle és nem tud megkínálni. :(
Erre ő olyan lelkes és gavallér volt, h azt mondta, itt a címem, a telcsiszámom, hívjál taxit, kifizetem, gyere át és iszogassunk együtt. Nekem se kellett kétszer mondani, felöltöztem, jött is addigra a taxi, de tudni kell, h majd 1 órára lakott tőlem, pont a város másik végében. :)
Lent várt a ház előtt, ahogy mondta kifizette a taxit és felmentem hozzá. :) (Soha nem csináltam ilyet, de most pont ilyen hangulatom volt, gondoltam miért kéne kihagyni ezt a helyzetet)
Iszogattunk együtt (vodkát energia itallal, amitől elég szépen felpörögtünk), meg dumálgattunk. Kb éjfél felé feküdtünk le, egymás mellé, de úgy nézett ki, nem lesz semmi, csak alvás.Hát nagyot tévedtem. Először átkarolt, aztán megcsókolt és jött minden csak úgy magától (egy dologra kért meg, ne legyek hangos, elég vékonyak a falak és a szomszédok nem igazán örülnének a hajnali hancurnak :) ). Bevallom elkápráztató volt a srác, nagyon tudott az ágyban, életem egyik legjobb éjszakája volt. De annyira heves volt, h az ágy nem bírta sokáig, egy nagy reccs, és leszakadt alattunk. Alig bírtam visszatartani a nevetést. Elég mókás volt, még ilyen nem fordult velem elő előtte, de utána se. :) Másnap a szomszédok megköszönték a hajnali hangzavart. :) Ez igazán pozitív randi volt, vagyis inkább egy egyéjszakás kaland volt. Sajnos utána csak beszélgettünk, nem sikerült összehozni vele még egy forró éjszakát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése