2009. június 8., hétfő

Kitti-A vak randi

Egy randi a társkeresről: írt egy srác, majd beszélgetem vele a chaten, képe persze nem volt,mivel rosszul irta be a korát nem is sejtettem h ő idősebb nálam,jókat beszélgetem vele mirre kiderült h ő hány éves valójában.Mivel szimpatikusnak tűntünk egymásnak ,telefonon is dumáltunk,persze nem volt hajlandó képet adni magáról( ő láthatot mert volt fent nekem képem) de szeretett volna talizni velem,leirta ugy nagyából magát, h szőke, kék szemű 180cm magas, én idálom pont ( ekkor még nem sejtettem h ez is egy idiota)azt állitota magáról h ő nem rossz pasi, mivel volt neki 23 éves barátnője.nyomozás az iwiwen mert a nevét sikerült megtudnom.sajna csak a fia volt fent,de jó képűnek nézet ki, gondotam papa se lehet rossz.Eljött a nap.Én kis fekete ruciba,arany magas sarkú cipő, hozzá illő arany táska (nyár volt h már szép barna is voltam) és még a körmeim is arnyba úsztak (bnőm ezen nevetett,és elnevezett goldie-nak ).Blahán volt a tali kb 7 felé,mivel Ancsa és Edina is kivi volt a pasira és persze valahol nem akarták h egyedül menjek, ők nem messze álltak tőlem és velem várakoztak.Izgalom néztem minden pasit aki felém jött (és persze ilyenkor minden pasi aki arra jött szőke volt :).Vártam, vártam, már eltelt 30 perc nem jött (elkövettem azt a hibát h a telcsi számát nem kértem el és persze ő rejtve hivott) gondoltam na jó megszivatott, még vártam kicsit dumáltam a lányokkal,na jött felém egy pasi, nem volt magasabb nálam,szőke kicsit kopaszodo,és teljes fehérben,na gondoltam ő az,erre elmegy mellettem(ő volt, de egy idota, nem volt biztos h én vagyok)hát ő látott rólam több képet h mondhat ilyet, én mentem vak randira,sejtelmem se volt h néz ki,mondtam a csajoknak h lépek, azért már fájt a lábam és egy nőt nem is illik ennyit várakoztatni.Sarkon fordultam le a lépcsőn és elviharzottam,persze azt mondta jött utánam de eltüntem (azt is tudta hol lakom, sejthete h a másik oldalra megyek a buszmegállóba na mind1).haza jöttem, felmentem msnre kicsit később ő is.kérdeztem miért nem jött el,vagy ő volt a fehér ruhában.kiderült h igen de nem mert oda jönni(én a másik idióta, adtam még egy esélyt neki,pedig a lányok jól megnézték és azt mondták h nem hozzám való, mind1 nem hallgatam rájuk)taliztunk pár nap múlva ugyan ott,na akkor mutatta meg igazán magát,(tudni kell 175cm vagyok) ezért direkt pici sarkú cipőt vettem fel h ne tűnjek magasnak,de igy is magasabb voltam és ezen kiakadt h én 180 felett vagyok és nem állitok igazat magamról,mondtam neki inkább te nem vagy 180cm,gondoltam jól van hát most mit csináljak ilyen szép nagyra nőttem:)leültünk valahova h iszunk valamit és dumcsizunk kicsit,tudom h formás lábaim vannak de az már kicsit idegesítő ha azt nézik folyamatosan.na és a hozzá állása az emberekhez,miért van pirszingje,a haja miért log,nem tetszet neki h rasztás a haja.És,ő is ember, engem nem zavar ha ő így érzi jól magát.na h elmentünk a kocsijáig, ott adott nekem 1 kulcstartót meg 1 doboz desszertett a múltkori megvárakoztatásért,azt mondta felhiv és majd talizunk még.tényleg hivott egyszer pár percet dumáltunk, de biztos érezte a hangomon nem vagyok oda érte,h el is tünt az életemből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése