2009. június 25., csütörtök

Ancsa élete szerelme(szeretője) még időszámításunk előttről

Micsinál az ember lánya mikor nyár van és melózik?Néz ki az utcára és flörtöl a pasikkal:D Pont így történt mikor egy folyton bevigyorgó palira még integet is meg vicces arcokat vág(mint később,jóval később megtudtam azért mert folyton be volt állva akár a szög)na jó csak évekkel később tudtam meg mert akkor még naív kis 20 éves voltam..:)
Szóval kb.2-3 hét után meguntam hogy csak integet meg vigyorog és a melleimet bámulja gondoltam rárakom a szélvédőjére a telcsiszámom.Meg is történt....várok nem hív.Végre betolja a képét a Király utcába,jön megy rám se hederít majd kiállok a melóhelyem ajtajába nem feltűnően karbatett kézzel és nézem.Kérdezi miért nem vagyok a strandon ilyen jó időben(akkor szólt hozzám életében először)Válasz helyett megkérdezem hogy miért nem hívott fel?Azt mondja:miért tudja a számom?Mondtam neki hogy rátettem a kocsijára.Ja azt ő kidobta a kék büntető csomagjával együtt mert nem tudta mi az.Na jó megadtam neki személyesen hogy majd hív és talizunk.Ez volt hétfőn ettem a kefét egésen szerdáig mire méltóztatott felhívni hogy este tali deákon.Odaérek nem kések előbb is érkezem sehol senki várok 15 perc semmi,hívom,még 20 perc,letelik,nem is volt ciki ott állni több mint fél órát..:( Nem jön megint hívom fel sem veszi.Elegem lett elindultam haza Asztória nincs messze szerencsére.Írom neki a z sms:ilyen bunkót még nem láttam..kb nemtudom elküldeni mert épp hív.hol vagyok?Szalad hozzám.Szerencséje volt mert épp kinéztem és tényleg szaladt mondom álljon meg megyek.
Ne haragudjak fontos dolga volt...ha akkor ott hagyom rengeteg fejfájástól és idegösszeroppanástól kíméljük meg egymást.
Nem így történt irány a Sark lehet holdudvar meg Szóda(még a régi mind 1ikből)Sörözünk,bemutat valakinek én meg örülök milyen kedves ebből biztos lesz valami mert ugye kombinál az ember lánya folyamatosan..A végén már barnasört itat velem biztos ami biztos.Majd végre megcsókol.Persze olvadok.
Hazakísér bejön a lépcsőházba..nem akartam felvinni első randin,helyette dugtam vele a lépcsőházban :D Logikát ne keressetek bennem meg akkor még szőke is voltam:P
Azthiszem 3 hétig még találkozgattunk egyszer még fel is hívott csak úgy meg nálunk aludt.Majd előfordult hoy nem vette fel a telóját majd később arra hivatkozott hogy melózik sokat.Vagy ha megbeszéltük hogy talizunk randi előtt lemondta vagy csak símán nem jelentkezett én meg ültem és vártam és hívtam számmal szám nélkül sírva nem sírva..kérdeztem van-e valakije,nem neki nincs.Többször kérdeztem mire kiimádkoztam belőle hogy ő bizony egy férjes asszony szeretője aki szerez neki jól fizető munkákat,és nem akarja csinálni de jóljön a meló stb.
Még meg is sajnáltam:)(mert olyan hülye vagyok)
Vártam mikor jön.Volt más lánnyal sétált vagy éppen elfelejtett köszönni vagy nem jött oda hozzám(persze mindenre volt később magyarázata)ő egy ismerős nem ért rá ideges volt stb.

Talán 3 hónap telet el a megismerkedésünk óta mikor ismét megbeszéltünk egy randit..nem hív..hívom én..nemtudom hanyadjára felveszi..nem ér rá dolgozik.Ott vártam rá majdnem éjfélig talpig szexisen..sírva..már megint átvágott..Azértsem maradok otthon.Felhívom a barátnőm hol van és micsinál mert mostaztán be kell rúgnom.Chachacha margit sz.Ok odamegyek.Bulizunk épp egy üveg nemtom mivel a kezemben táncolok azthiszem 2 pasival mikor oldalra pillantok és ott áll Ő egy haverjával és néznek.Megfagyott bennem a vér.Odaléptem hozzá és pofon fágtam.Dolgozik mi?Kiderült hogy egy kissebb társasággal van lent pont ott ahová én mentem.Ha van sors keze akkor most segíteni akart nekem.De nem figyeltem eléggé.Lányok is voltak abban a társaságban elég furán néztek rám..majd egy elég normális fiúval keztem beszélgetni hogy ugyan fejtse már ki hogy miért ilyen velem a haverja.ő nem mond semmit majd megtudom ha Ő a későbbiekben Á akarja.Végül kinyögte miután vágyam tárgya a hisztim után sértődött kisgyerekként távozott a helyről,hogy a drágának évek óta barátnője van akivel együtt is él.Á hát ezért nem tudom én hogy hol lakik és ezért voltam csak az apukája lakásában,persze csak akkor mikor nem volt otthon..
Sajnos megbocsájtó voltam és kedveltem és jó volt vele az ágyban...
Tehát találkozgattunk még..
Következő randi..találkozzunk..nem hív ..hívom nem ér rá..közben röhög kérdezem be van-e esetleg lőve az olyan vicces-e.Nem ő nem majd talizunk máskor.jó.Hívom Ágikát manjünk el sétálni mert az a hülye már megint lepattintott.Dunakorzó szép park szép szökőkút üljönk le a szélére.Nézelődök ott egy pár nem messze tőlünk a fiú a farkához nyomkodja a csaj fejét borral itatja..mondom áginak de cuki olyan mint Á.Tényleg olyan mint ő nézzed csak.Nézi.Én is nézem.Ők is észreveszik hogy nézzük a majdnem pettingjüket.Majd hírtelen hidegzuhanyként tör rám a szörnyű felismerés hogy ez bizony nem olyan mint ő hanem ő maga az..egy másik nővel.Megint ott ahová a sors keze vezérelt engem..Ágika kedves:biztos nemő csak olyan.Jó akkor felhívom.Persze ki van kapcsolva.Akkor odamegyek.Ágika nem akar.De bizony jössz mondtam neki.Majd tisztes távolságból követ:D
Tényleg ő volt.Néz rám ártatlan arccal pislog édesen és köszön szépen zavartan.Kérdezem hogy ez az a dolog amiért nem érsz rá?Majd megkérdezem a csajtól hogy ugyan tudja-e hogy pár napja még velem kefélt a palija?Ő is néz rám kikerekedett szemmel majd Á ra.Azthiszem motyogott valamit de már nem emléxem olyan ideges voltam.Otthagyjuk őket.Mondom áginak várjuk meg kicsit távolabb ahol már nem látnak hogy mi lesz a végkifejlet.
Elsétálnak nem fogja alány a kezét nem beszélgetnek wörösmarty tér felé mennek.Irány utánuk.Lemennek a gödörbe..olyan szerencsénk van,hogy pont ott jönnek fel egy-egy pohár borral ahol éppen tanakodunk hogy most lemenjünk-e utánuk vagy sem.Meglátnak mind1.Persze a csajt kurvázom le(nem tehet semmiről).Amúgy dunakorzótól gödörig kimagyarázta magát a szemét és karonfogva jöttek fel...a lány a barátnője lett később őssze is költöztek,persze hozzám is feljött néha Á ezután is meg a következő után is meg.a mostanit csak 2szer csalta meg velem.Persze közben bosszúból felszedtem a 2 legjobb haverját.:)De erről sajnos minden lepereg..Mindenesetre ennyit még senki után nem sírtam és talán már életemkönnykészletének háromnegyedét neki adtam.Valaki szerint én voltam a legszerelmesebb belé az egész városban.
Na ő volt az én mr.Big-em a vége pedig nem happy and

1 megjegyzés:

  1. mikor még fiatal voltál? most már, így 80 felé lettél, már nem is melózol, csak nézel kifele az üvegen mint egy aranyhörcsög, mi?Á

    VálaszTörlés