2009. május 29., péntek

Szabadon-Hétfő-Ancsa 2.rész

Mert olyanokat írt de olyanokat..:D
21:00 Nem mennék-e mégis át hozzá mert nagyon szeretne látni meg persze mást is...és mostmár nem is olyan beteg.-kiteregetek megfürdök és ha még mindig úgy gondolja átm1ek.Elkészültem dobok sms:elindultam.Válasz:Igen?Mikor érsz ide?nem válaszoltam honnan a francból tudnám hogy mikor sosem voltam még nála árpád híd...passzoltam.Majd rámküld 1 kérdőjelet.Ez tuti sötét gondoltam.Felhívom a hídtól hogy merre menjek.Első kereszt utca,na az a 2.volt de nem gáz..Beenged cuki a kutyája.Leül se hellyel nem kínál ahová a táskám tenném sem pedig ahová leülhetnék.Nembaj feltalálom magam.Tv-t néz épp a Part megy nézzük.Meséli hogy nála nem nagyon alszik ott senki.,és max 3hónapoas kapcsolatai voltak mostanában.Gondoltam micsoda kitüntetés hogy én nála alszom..:)Elkezd közeledni,de semmi csók nehogy megfertőzzön.Gondoltam tök beteg és kész is van könnyítek rajta hogy utána jobban bírja a maratoni és minőségi szexet.Elmegy,fürdő visszajön felöltözik ismét tv-nézés ezúttal discowery.gondoltam regenerálódik kicsit.Majd elmondja hogy holnap reggel mikor kel mert megy próbálni,és akkor leesett én sem vagyok senki és semmiféle együttalvás nem lesz.Még mindig egy puszi sem nekem helyettem a kutyájának jut.Látná valaki az arcot amit vágok hát vicces.Egy sz..opásér kár volt ennyit készülődnöm és izgulnom...Megunom hozzám sem nyúl 00:40 megkérdem:szeretnél aludni?-igen lassan.Felöltözöm és állok fölötte.-kiengedleg mindjárt.Meg sem kérdezte hogy hogy jutok haza.Mert neki volt egy csaja aki Kecskemétről hajanal 1kor feljött hozzá bármikor.Meg sem kérdi hogy hívjon-e taxit stb.Kérek egy poharat hogy ihassak egy kis teát ugyanis elfelelytett megkínálni.Nemtudom mit csodálkozom.Kienged köszön és mosolyog.Gondolom magamban akkor lássalak amikor a hátam közepét és cigi után kutatok.Ja ő nem dohányzik és nem is iszik..Várom azt a qrva éjszakait azt se tudom melyik jár erre na mind 1 kb 10 perc és megérkezik a busz.astoria éjjelnappali kell egy sör nemadnak miért is adnának maradt a cola:(Lefexem aludni csalódottan és kielégítetlenül.Reggel.Gondoltam dobok rá sms:Remélem jobban vagy.Nekem ennél borzalmasabb randim még sosem volt.Sajnálom hogy átmentem.
Később délután írok neki msn hogy olvasta-e az sms-em.Igen és mi a gáz.Ezt mind leírtam neki.De ő beteg volt és örült hogy odáig ellátott ahol ültem és ő vendégszerető és nem egy paraszt.Válaszolok:ha vendéget hívsz kínáld meg egy pohár vízzel legalább.Ha pedig beteg vagy szépen gyógyulj meg egyedül és nem kell vendéget hívni.Ne haragudjak hogy ilyen helyzetbe hozott és ne legyünk rosszba.Persze még írtam egy-két kedves szót neki..tehát ez lett a minőségi szexből meg a jégkockából amit beígért...:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése