2009. május 29., péntek

Szabadon-Hétfő-Ancsa

Nem multimilliomos jazz dobos hanem basszusgitáros.
Kb. 3éve szigeten már elkérte a számom de sajnos ameddig ő koncertezett vagy nem tudom mit csinált én felszedtem valaki mást.Talán ez volt a 7.érzékem.:)Így a légyottunkból nem lett semmi.
"hete voltam egy koncerten amiben gitározik és megállapítottam hogy még mindig elég jól néz ki és lehet hogy sajnálhatom az alkalmat amelyiket elszalasztottam vele.Ezért úgy gondoltam írok neki wiwen.Persze egyből rámbukott és 3.üzi után már messengercímet is váltottunk.Megbeszéltük hogy találkozó hétfőn.
Eljött a nap gondoltam biztos ami biztos dobok rá sms hogy áll-e a randi még.Kb 5 óra múlva válaszolt is.."Tündér!Lebetegedtem tegnap.Itthon javulok,jelzem 9körül csörögjünk össze.ok?"
Gondoltam rendben hisz úgyis tiszta ideg voltam egésznap hogy ilyen nagyon jó pasival randizom.Meg is könnyebültem kicsit.
19:00 msn beteg még mindig randi elnapolva.Hála az égnek legalább lesz időm felkészülni a minőségi szexre amit beígért..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése