2009. május 30., szombat

A piros szatén háloing története :)-Kitti

Én is kiprobáltam a netes társkereső oldalt :P Ez a történet február körül történt :) Vasárnap este,irt 1 pasi, váltottam vele pár levelet az est folyamán, megadtam az msn cimem .addig nyagatott h megadtam a telefonszámomat is.felhiv. éjjfél van, mondom csak pár percet beszélek, reggel munka,de ő csak beszél beszél.végülis kedvesnek tünik,megbeszéltük majd aznap keres.nem is gondoltam h reggel az ő smsre ébredek:)válaszolok,erre ő felhiv és beszél,nem tudok készülödik de lerázom h majd napközben beszélünk.én még olyan pasival nem igazán találkoztam, aki majdnem minden 1-2 órában felhiv,ez megy egész nap,végülis kinyögi találkozunk este, mondom rendben.találkozunk, elkápráztatt egy csokor rózsával-már nem jellemző mostansság a férfiak részéről-beültünk valahov.haza vitt.elcsattant az első csók.nem igazán tud, de gondoltam ezen még lehet javítani:) (pedig 33éves!!)és ezt ment szerdáig telefon-talik este.megbeszéltük csütörtökön nála alszom.dolgoztam aznap megbeszéltük oda jön.felhivott napközben, nem jó, mert el kell mennie vidékre halaszuk péntekre.oké.haza felé a villin felhiv,mégis talizunk várjam meg a bnőmnél és ő 11 felé visszaér.mondom jó.vissza Ancsához de legalább ott a Szasza is addig elszórakoztatnak.megittam egy pohár pezsgőt fejbe vágott,erre pont felhiv, ideges h hosszú az út meg fáradt,ő találta ki h talizunk még késő este, most meg hisztizik, ekkor kellett volna mondani halaszuk tényleg el.de kitartó vagyok, várom. elbobiskolok már éjjfél,na végre felhiv menjek le a mcdonalds elé 10 perc múlva felvesz,késik 10 percet és szétfagytam.beülök, hülye megjegyzést tesz h fázok -akkor ki kellett volna szállni az autóból-szerinte ha valakit 10 percig várakozatnak a hidegben,na mind1 lenyelem.kajáltun.megfürdik.utána én is, felveszem a sexis piros szatén háloingement-gondoltam bemászok az ágyba hozzá mint a vad macska-de ez már elterülve fekszik mint egy medve.félig alszik-na ma se lesz sex pedig alig vártam egy nagy huncutkodásra!!-végülis rá sikerült venni 1re.reggel felkelt korán hallottam lubickol a kádban,majd dumál telcsin.felkellek nagynehezen,úgy volt az egész napot együtt töltjük,na ebből se lett semmi.dolgoznia kell (mert vállakozo)gondoltam letámadom a székbe még1 menetre :)feltette a költői kérdést-megvárom itt nála vagy haza megyek és este értem jön.hagyam a cuccaimat csak ott, ugyis vissza jövök-na tanulság senkinél semmit nem ott hagyni!!!!-eljött az este nem jelentkezik, rányomok 1smst h na mi lesz?majd hiv mert dolgozik.este 9 felé hivom hivom, nem vesszi fel.jézusom és én ott hagytam a kedvenc szatén piros háloingemet!!mindenkép vissza kell szereznem!!másnap hivom még mindig nem vesszi fel-női csalafintasság megkérem a haveromat hagy telelcsizek a telefonjáról-na ezt felveszi, de ezzel a lendülettel le is rakja :(
És elkezdetem a lelki terrort telefonon -tudtam idegesitem ha naponta 5ször felhivom-akkor is vissza szerzem a háloinget.már mindenki lemondott róla, de én kitartó voltam,már azt is mondták h abba táncol otthon a tükör előtt és azért nem kapom vissza,ez hiányzik a kollekciójából :))).és ezt ment 2 hétig én hivogattam és ő nem vette fel.rámnyomott egy smst végül.-Nem unom még?mert ő már nagyon.vissza hozzá a cuccaimat.- HURRÁÁÁÁÁÁÁ sikerült!eltelt egy hét semmi.na kezdjük újból a terrort.hivom.meglepetésre felveszi mondja holnap bedobja a boltba.eltelt pár nap semmi.na felhivom megint,felveszi bocsi nem értem rá tényleg bedobja a cuccaimat.eltelt a hét semmi.na gondoltam felhivom újból,mondja nekem talizunk kajáljunk együtt, de ne kérdezem miért csinálta ezt -potom 4 hét volt ez-gondoltam mindent a háloingemért.taliztunk kajáltunk stb. és megvan a háloingem!!!ép és egészséges!és még haza is fuvarozott!!
A tanulság megmaradt Nekem,akármilyen gáláns valaki,akkor sem hagyunk senkinél se ott semmit !!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése