2009. május 30., szombat

Péntek reggel 10:00

Kedvenc alkalmazásom.Felvettem egy idiótát ismét.:D Kitalált egy játékot és jáccak vele mondom van 30 percem.ok.Az első körben olvasnom kell.Rendben.Átküldi:" vagyok, az is vagyok" ... ez teljes mértékben igaz rám.
így : * igen komoly-állandóan viccelődő-nagy szájú-csendes>
szerény, se semmi: hisz sokszor kimondottan egoista vagyok, mivel büszke vagyok az értékeimre. Ugyanakkor előfordul, hogy nem úgy sikerülnek a dolgok, ahogy szerettem volna, amitől persze nem repdesek.
">Makacs, zárkózott, tisztaszívű (?) , elvileg becsületes és amilyen sima modorú, olyan finom lelkű is egyben. Az a tipikus melák, hasonló nagy szívvel. ">Amúgy bizonyos emberek szemszögéből okoskodó, kritikus is.

Nehezen törődök bele az átlag ember viselkedésiformáiba. >Van bennem egy:tegyük jobbá a világot” - érzés. Emiatt (is) szívesen segítek akár vadidegennek és mint extrovertált nagyon kedvelem a természetet. >Állatok, növényeket + imádom a gyerekeket, főleg játszani velük.-(’Sokkal értelmesebbek, mint a felnőttek
Sohasem érdekelt a karrier. Ha választanom kéne, zeneileg szeretnék rendkívülit alkotni, de semmi egyéb. center;" align="center">Igaz elkezdtem már könyvet írni, egyre inkább érdekel a költészet, több öltözködésbeli ötletem is akad, a honlaptervezés és a lakberendezésen túl. Sokkal jobban számít, hogy másoknak örömet szerezhessek.l" Butaság? Nekem nem, mert ilyen vagyok: ez is.Természetesen nem kell félteni, bennem is van önző érdekember: az is.>Moziba nem sűrűn járok. Gyorséttermekbe még csak-csak, de csocsózni, biliárdozni, dartsozni, bowlingozni, diszkóban lötyögni…nem. align="center">Inkább frizbizem vízben, sötétben, járok kelek vidékre, felfedezni, vagy csak a közelben tábortüzezni sütögetni.Nincsenek káros szenvedélyeim. Mi az a kávé (?), ne káromkodj ..>

Legtöbbször csak a logikus érvelés győz meg. Kíváncsi vagyok a végtelenségig és szinte mindenbe beleütöm az orromat, vagy éppen nem .Általálában a megoldandó problémák érdekelnek és mindig új megoldási módokon töröm a fejem.>Kedvesebbek számomra (?) az olyan elfoglaltságok, amelyeket visszahúzódva, egyedül végezhetek. Jobban szeretek négyszemközt beszélgetni valakivel, mint nagyobb, heves és nagyhangú csoportban lenni.">z főként télen igaz rám. Kellemes közegben jómagam is szeretek pezsegni, igaz a bulizás utáni vágy a zenélés révén nem olyan sarkalatos. S még mielőtt azt hihetné bárki is, hogy otthonülős vagyok - hát igen is meg nem is. Gyakran eléggé sűrűk a heteim, csak észre sem veszem.style="color: orangered;">Ruhát nehezen találok olyat, ami tetszik, szeretek mindent megnézni és bármirosszban találok valami jót, de ami nagyon fontos: az őszinte emberkapcsolatokra törekszem. Képtelen vagyok a felszínességre. Amit pedig kihagytam, hogy
Méghogy kitalált egy játékot...ezt már régen megírta.Na mind 1 írok neki hogy most kv-zom ami persze nála nem jó pont..gondoltam megnézem mit szól hozzá.Semmi.Lemegyek a kedvenc..szomszédommal.
2.kör:a fülemre lesz szükség meg vegyem elő a mikrofonom.Dehogy veszem elő rendet kell raknom mert ma tényleg jön Szasza:)Majd hallgatom közben meg pakolok.Dumál..tuti nem normális bár néha érdekes néha ilyesztő tuti valami agymosott vagy jehovás.Szeretnék-e zenét hallgatni?hát persze nekem egy indiait szánt.Csodás birom.fél óráig keresi a zenét.Hallom ahogy szerencsétlenkedik:D:D Találjam ki hogy melyik hangszeren jáccik ő bele a zenébe.Ok.Megunom írok neki-elég.Tudom-e a hangszert?-nem.Milyen rossz neki hogy nem hallja a hangom meg hogy nem használok hangulatjeleket-én nem használom őket?Nállam több nincs senkinek...Sajnos nála semmiféle hangulat nem ugrottbe amit bármiféle jellel is kifelyezhetnék.Érdekel-e hogy milyen hangszeren jáccott?Ránézek az órára.Letelt a 30 perc amit adtam neki.A válaszom:NEM.nem érdekel törlés és tiltás.Ezt az idiótát.Biztos valami heyen lekik,és ez az egyetlen egy szórakozása hogy valakit megtérít.Tuti gyagyás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése